6/03/2010

är ensam hemma , nästan. Ingo och jag. Otto är på Ac/Dc och boris är med morfar på cirkus och ska sova över där sen. jag har så klart inte gjort nått som jag hade behövt idag, jag gillar liksom inte det. JAg har fixat balkongen och känner mej helnöjd nu. Oljade färdigt spaljeerna igår kväll och har satt upp dem idag hittade lite krockar för en råkade välta idag och hade sönder lite krukor i blåsten. Fixade även en mysig hörna med sänghimmel och madrass, barnen älskade den även jag! Har även målat lite i boris rum, och för ovanlighetens skulle möblerat om lite. Jag målade en cirkel med tavelfärg på en vägg, känner mej sådär nöjd så får se ska gå in och röja lite där snart tror jag. Gick en lång promenad förut ikväll med Ingus och blondie, det var länge sen nujag var ute och rörde på mej lite längre så där och det kändes så bra!
(jag berättade för boris att pappa skulle åka till stockholm och gå på konsert och lyssna på acdc)
Boris idag; - jaha är det tjocka korven pappa ska lyssna på? (pontiack)
Ingo är så energisk och envis, han tar kol på mej. Troligtvis är det absolut så att jag är så men hjälp, jag glömmer nästan att andas!! Älskade Ingus du är så fin

Inga kommentarer: