5/19/2010

ja sa nyss till min man att han inte behöver peta sej i näsan när jag tar kort, det missuppfattades lite.
Boris spikar med sin älskade hammare ute hos mormor och morfar

sommar sommar, helt underbart skönt.
Har bakat bullar och sytt riddarkläder till mina små pojkar. Boris är helt lyrisk över att vi ska åka på riddarspel på Ekenäs slott på lördag. Han älskar hästarna och har frågat om du kommer att ha äpplen där i år med? Men mamma jag vill inte rida.. Vi var förra året på riddarspel i söderköpig och trollband boris.
Förresten angående att jag sydde kläderna till barnen så syr jag dem i ett gammalt lakan och jag ville inte att det skulle vara vitt så jag letade upp en gammal textilfärg i brunt och tänkte att det var jobbigt att gå ner i tvättstugan och förresten så finns det ju aldrig nån tid..men oojoj..vad det blev brunt överallt, i badkaret(vattnet åker ut där från tvättmaskinen) och i hela maskinen, det gick inte rikitgt bort heller...pust hoppas det nöts bort.
Snart kommer min älskade mamma och pappa hem, de är i Azorerna och myser men nu tycker jag att de får ta och komma hem. Jag har abstinens.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Vad duktig du är som syr och håller på! Ja, jag är nöjd över att jag har skrivit om förlossningen, gjorde det mycket för min egen skull. Det är kul att se tillbaka och läsa den då och då! Läser din blogg varje dag! Det är kul att se vad ni har för er! Kramar

Linda sa...

Haha,va söt han är Boris :)
Och va DUKTIG du är som syr och fixar :)