5/09/2010

HANG IT ALL- Design Charles & Ray Eames


Hang it all och DSR stol.
SKA köpa en kopia på hang it all hängaren kostar lite mer lagom, har i hallen nu hängare med färgglada knoppar på rad till barnen men den här blir helt perfekt men den vill man ju inte hänga förmycket på då man vill se hur snygg den är!!
Har en liten ide kring köket också, ska eventuellt få en nytt bord av mamma och pappa en gammalt fyrkantigt med perstorpsskiva på, jag gillar runda bord med det blir så trångt i vårt minimala kök så det får bo i vardagsrummet tänkte jag och så ska jag köpa DSR stolar till köket tror jag, får väll köpa en i taget. Blir tyvärr kopior där med då jag inte är miljonär! Skulle så himla gärna ha orginal annars.
Var under Lördagen på betesläpp på vikbolandet i ösregn. Det var kallt och blött och inte änns korna tyckte det var särskilt kul att springa ut efter en hel vinter inne. Köpte korv från gården och åkte med med Ida och Bella och åt korv med bröd och godis. Som det visst blev en hel del av under lördagen, men är det lördag så är det. Blev ingen powerwalk under lördagen då det aldrig slutade regna men idag blir det en lång med malin minsann.
Byggde ihop ingos nya lådor igår och det blir så fint, nu är det bara hyllan som fattas Så skönt att man inte ser alla leksaker hela tiden, och det är lätt för barnen att städa själv med.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Vart har du hittat en kopia på Hang it All?

hanna sa...

hej katarina, finns ofta på tradera. Brukar gå ganska billigt runt 600 kr.