4/22/2010


jag vill ha dessa till vardagsrummet IKEA STOCKHOLM.




Dagarna rullar på och den här veckan har det inte hänt någonting i stortsett. Men jag gillar det, vara hemma och ta det lugnt kan det bli bättre. Sen får vi säkert hundra ryck nästa vecka och vill göra massor men ibland är det så skönt att bara vara.
Har pysslat här hemma och blnad annat målat Ingos bord med skoltavelfärg och det blev jättebra. Båda barnen tyckte det var kul att rita där. Ska måla nått med samma färg i boris rum med ev en cirkel på väggen tänkte jag, då jag har massa färg kvar sen jag målade i hallen.
Har även bestämmt mej nu efter mycket valande att måla boris skrivbord vitt, men tror jag ska behålla lådorna i teak. Jag gillar ju teak så.
Och nu måste jag med komma iväg och hämta rekvisition till tapet/färg till sovrummet. Det var väldigt länge sen jag rev ner allt där och sen hände de inte så mycket, men det är som sagt det där med tiden, vem har tid och hämta det klockan 8 på morgonen..
Undra om mina frön på balkongen mår bra av snö? hm...blir väll att köpa plantor sen kan jag tänka mej:)
Ska även nu börja (igen) med att jobba med min kropp. Jag kommer inte att uppdatera så mycket om det men någon gång i bland kanske. Det är 9 kg som ska bort och jag tar det lie lugnt. Jag tränar ju minst en gång i veckan och sen ska det ske lite andra förändringar.










Boris läser ur pippiboken för Ingo.










5 kommentarer:

Matilda sa...

Vad söta dom är! Botvids kusiner! Boris verkar vara så snäll och omtänksam mot Ingo! Smart att måla med tavelfärg! Det ska vi komma ihåg, när Botvid blir lite äldre!
Ja visst växer han fort! Man hinner ju knappt med! Kram!

john sa...

Botvid med familj tackar så hjärtligt för paketet! Gossig kanin & kräsig mössa!

hanna sa...

John: det var så lite så, hoppas inte mössan var för liten! tog mej lång tids att få iväg paketet. Köpte det typ när han föddes;)

ChilloutMalin sa...

Tack Hanna, det värmde! Du är en fin vän! KRAM

john sa...

nä då mössan har han inte växt i än! men han växer ju så det knakar. den kommer han va vårsnygg i!