4/28/2010





Det har hänt nått stort eller det hände igår, boris har ritat sin första huvudfoting och jag nästan dog. Som jag har väntat så nu ritar han hela tiden! (bild kommer imorgon)
Förresten är jag övertygad om att ingo har tredagarsfeber, det ser precisut som det och han verkar vara på bättreingsvägen nu som tur är. Han skrek hela eftermiddagen ajajajajjj..och drag sej i öronen. Kåvepenin var inget gott det kan jag lova, det vände både en och två gånger. Jag fick flashbacks från barndomen (var öronbarn)

projekt måla boris skrivbord startade jag idag och är snart färdig ska strycka sista gången på lådorna nu i kväll, det blir skitsnyggt, boris har också hjälpt till.

Söta Malin svängde förbi förut med ett par fin byxer till boris, de satt jättebra! Och Ingo var tyst så du är bra Malin!!

Det har annars i veckan i sjukstugan rensats i garderober, handlats, rört till hela hemmet som vanligt, ätit maxmat, tvättat, planterats frön, ätit pannkakkor på balkongen, bakat sockerkaka-WOW!! (sånt händer inte ofta)

nej nu ska jag gå och måla med mitt nervryck jag haft i ögat hela dagen!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Stackars lilla Ingo! Bra att han verkar vara på bättringsvägen iaf!
Kram!

Linnea sa...

Åhh, ja väntar på en sådan teckning från Liam =)