5/01/2010

Bestämt mej.

kan inte sova har varit vaken sen 4.20.

Ingo vaknade då och har gjort några dagar och vill äta fast man ska truga ett tag men sen äter han och somnar, det går inte att somna utan välling. Sen låg jag och vred mej et tag, det var så ljust så det gick inte. Ätit kaffe och macka och skrivit inbjudningar på facebook- det är bra till mycket.

Har nu äntligen bestämmt mej vilka färger jag skulle ha på Ingos lådor efter att ha velat i en månad så beställde jag nu, känner mej fortfarande lite velig men nu får det vara.


från ilva, dock inte hyllan det blir en vanlig expedit från ikea som jag får av kära Ida!

Om några timmar ska jag och Linda åka till loppisen på himpa och hoppas på fynd, just nu blåser det storm ute men jag hoppas det lugnar sej för dr uppe brukar det ju vara ett riktigt blåshål. Valborg spenderades med världens bästa mamma och pappa. Vi grillade och lekte. Boris hade ritat så fint och slagit in till mormor och morfar. En mormor med glasögon och hår och allt och en morfar med hår och skägg! Duktig duktiga unge!! Det var fullt hus hos m o p. Henrik hade förfest eller nått men det var kul hans vänner är så trevliga och barnen gillar dem, men boris sa när de gick (de blev ganska högljudda) -vad skönt att de gick, jag känner ju inte dem! Erik var även där (min andra bror) till boris glädje så de klippte gräs, pinnar och buskar ett tag- det gillar Boo!

Inga kommentarer: