3/29/2010

Rumpnissen och pojkarna.





Har idag omgett med många små barn men jag gillart. Var barnvakt en stund åt Ville och Tess, det var lite gråt en del snytingar, en väldans massa pussande från Ingo och då framförallt på Tess. Köttfärssåskladd för att framkalla lite ångest hos Linda och ganska mysiga barn.
Har annars inte gjort ett skit.
Var ute i lördags för första gången på ungefär 2 år. Fan vad kul det var men jag hade faktiskt glömt att man kunde bli så dålig så man nästan dog..ujuj...vad det var jobbigt på söndagen. Men v begav oss trotts allt på en lite resa till Vingåker och outletten. Köpte massa glas som vi skulle och även en hel del kläder till mestadels barnen. Det var trevligt åt sjukt go korv med bröd utanför, jag hade ett inre sug denna bakfyllans dag!! O pratade så dant hela resan jag ville ju bara villa lite i baksätet men det kunde man ju glömma.
Har bytt handtagen på köksluckorna också det blev väldans bra, att så lite kan göra så mycket så nu är de fulaste furuhandtagen borta för alltid!!
Har skruvat lite till, satt ben på sängen och stommen stor och väntar på bättre behövande på balkongen. Bu ska jag bara komma iväg och hämta den där rekvisitionen på tapet och färg men det är så svårt och så är det mellan 8 och 9 på morgonen vem har tid med det då? ja...

2 kommentarer:

Linda sa...

Satan i gatan, vilken frilla!!!

hanna sa...

hahahaa..den är helt vild;)