3/07/2010

Nu så MALIN!

Energin flödar inte direkt, snoret sitter fast i bihålorna och barnen är sjuka jämt tycker jag.
Jag samlar mig för att klara av att ha en blogg nu.

Idag var det djurparken med Freda med familj som jag gillar skarp- jävligt skarpt!
Det blev ylande varg, get, gris, noshörning, stjärtpillande chimpanser och även en stor gorilla hane vid namn Jimmysilverrygg!
Det var sol och reativit glada barn, maten var från helvetet och en väldigt fin dag!
Tack alla inblandade för den!

3 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Finally!! Som jag har väntat, hehe;) Hoppas ni kryar på er snart så att vi kan ses på Fenix i veckan! Och sockertoppen är lika söt som vanligt! Ser dock lite hängig ut, lilla plutten.

Frida Asklund sa...

PUSS!!

hanna sa...

ja han är allt lite sjuk på bilden plutten!!