3/24/2010

Blondie- Ingos bästa vän!



Boris är så fin, igår hade vi en stund bara han och jag då gick vi och pantade. Det är så roligt tycker boris. Vi insåg att båda han och Ingo lekt med väldigt många av flaskorna då de saknade etikett.
För vinsten köpte vi oss varsin tidning, Boo en Bamse och jag en ElleIneriör. (Jag hade lovat boris en bamsetdning om han åt lite fisk vid kvällsmaten)
Sen duschade vi en lång stund när vi hade läst lite. Boris är lite rädd för vatten, men bara vi lite konstiga tillfällen för duscha går utmärkt och då borde man ju få väldigt mycket mer vatten på sej än när man badar men det är mycket bättre tydligen.
Idag har det powerwalkats lite, jag känner mej inte alls i toppform och inte motiverad till någonting vilket inte alls känns bra. Ska iallafall och träna idag med frida hoppas hon peppar mej lite till att gå dit lite oftare. Måste nog börja med lite pulver igen för att få en liten kickstart tror jag. Nej nu ska jag göra ärtsoppa och plocka under alla blöjor som ligger i hela hemmet då boris och ingo byggt snögubbe med men och sen haft blöjkrig!!

2 kommentarer:

ChilloutMalin sa...

Vad fin Ingo är i bodyn:) Och byxorna till blev ju toppen! Hoppas att ni haft det bra idag. Kram

frida sa...

Synd bara att jag är sjukt opeppad jag med. Vi måste ses och peppa varandra. Jag skyller på mina utslag...