11/26/2009

jajaja...som boris säjer!

sitter här och känner stressen som jag kännt i magen hela dagen. Det var det jag skulle göra och så var det det. Ska klä på mej( har fortfarande träningskläderna på mej, eller jag ska duscha och sen klä på mej på typ en kvart plus att jag sitter här och tänkte skriva om mitt hektiska liv. Inser nu att tröjan jag tagit fram har några fläckar av mat får gårdagen, nej men det får duga. Jag ska ju bara till dagis och där måste de redan insett att den där borismamma hon är inte den mesy ordningsammaste. Jag glömmer det mesta. Den här veckan har de påminnt mej varje dag om julledighetslappen. Undra om de påminner alla? Inog ochjag har dansat lite till bonnie tyler idag, det var trevligt tyckte vi. Han har även skrikit sej väldigt tårögd över att hah inte så leka med all pappersinsamling och kartong. Han var helt vild ett tag, sen fick han sova.
Vi har äver hunnit med att betala räkningarna, diskat lite av det alltid fina diskberget vi har. ( snälla snälla snälla ge mej en diskmaskiin) powerwalkat, ätit eller rättare sagt matat, bytt blöja, tvätta, hängt tvätt , vikt tvätt...pust en hel del mer...ja just det jo stressen beror mest på att vi ska ta kort på dagis i dag och jag känner på mej att minlilla söta boris kommer bli våldsam och inte vilja. JAg tänkte mej att ingo skulle vara med och de skulle se så där syskonsöta ut och le fint på bild och beställning!! mmmm...vi får se...
jag har iallafall mutat redan imorse sa jag att boris du får godis om du är duktig när mamma kommer och byter tröja så ska de ta kort på dej vet du!! mmm..mamma jag vill ha massor med godis!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hittade en länk hit från facebook och nyfiken som man är så måste man ju ta en kik. Ser att du oxå kämpar med vikten, jag med =) heja oss! /Marie (Åsas jobbarkompis)

Frida Asklund sa...

Hur gick det med fotograferingen? Jag höll tummen för er!