12/08/2008

spark spark i min mage


nu ska jag ta mig i kragen och försöka klara av det här med en blogg.

Bebis sparkar massor i min mage, man blir så glad. Imorgon ska vi på ultraljud, känns spännade. Jag är fortfarande mycket sugen på att göra 3d ultra och se vad det är för en liten där inne. Jag på stan idag utan pengar, är mycket tråkigt men har iallafall börjat inressera mig lite för bebiskläder hittade en del fina faktiskt. Jag och min man gick igenom alla boo´s gammla kläder häromdan och det blev ju bara 6-7 papperspåsar så man behöver ju inte direkt köpa nått. Men det blir lite fel årstid för vissa kläder. Ska iallafall köpa lite kläder i det minsta för det har vi inga boris fick ha stora på en gång, jag tyckte det var bra att ha och växa i..innan han vad född iallafall.

Inga kommentarer: