12/21/2008

du är den bästa som finns.

har inte hänt mycket i veckan, har jobbat som en galning, bara ledig en dag på 8 dagar. Har myst så mycket jag hunnit med min bästa familj, boris har lärt sig ännu fler sånger som t.ex. litet hus vid skogen slut och björnen sover. Han sjunger jätte tydligt ochmed massa ord. min duktiga unge. Känns helt sjukt när man tänker på det han fyller 2 år snart och ska bli storebror!!

Världens bästa jos har ju kommit hem från barcelona också, pratade med henne förut och det kändes sjukt bra! har saknat henne mycket, hon får vara hemma ett tag nu så jag får lukta lite på henne och bara prata, det är inte så många man kan det med om typ allt och ingenting liksom.

Imorgon ska min familj och jag gå ochj inhandla lite klappar och det känns ju både bra och dåligt, kommer nog drabbas av lite ångest för att det kommer vara hur mycket folk som helst men stan skulle ju ha öppet till 20 så hoppas jag hittar det jag ska, vi ska även inhandla en gran imorgon, hoppas bara vi hinner det..blev väldigt stressad nu när jag tänker på det jag jobbar ju liskom till 14 också...ojojoj...

jag har också funderat ett tag nu på att klippa av mina dreads till typ axellångt och ja så de blir lite mer jämna det är så mycket olika längder nu, men ni kära man sa att det nog inte skulle bli så bra så man får väll se...brukar ju inte bry mig så mycekt om vad andra tycker när jag får mina infall..


God natt världen! älskar er.


Inga kommentarer: